Klacht: dichtstbijzijnde

op 06 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Postnl wil niet dichtstbijzijnde postkantoor. dat ik mijn pakket kan afhalen
voor is dat 200 meter 2min lopen
Nu bezorgen pakket 1,2 km verder lopen heen en terug 25 min
paar keer post nl over gehadt gaat niet het is gewoon postkantoor pakket versturen en halen
reden geven ze niet enkel adres veranderen gaat niet??????

Gewenste Oplossing:

bezorgen pakket gewoon op me adres buitenland doen ze niet china gewoon doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 juni 2016 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Vermeulen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u het niet eens bent met de locatie waar u uw pakketten kunt afhalen. Hoewel ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is ben ik bang dat ik er niets aan kan veranderen.
Helaas is het zo dat de afhaallocatie gekoppeld is aan uw postcode en dat is niet aan te passen.
Sommige pakketten uit het buitenland worden direct naar een afhaallocatie gestuurd. Dit betreft onder andere de pakketten met een 3SRETA-code. Dit is een keuze van de afzender en deze keuze mogen wij helaas ook niet aanpassen.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 17:25 geantwoord

Dan zoek ik maar hogerop op directie postnl en via tv programma vara kassa

Alle klachten die gemeld zijn door geryon