Klacht: Dichte deur

op 11 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor Moederdag iets besteld, vandaag in huis. Helaas vond ik zojuist een briefje op de mat dat ze mij hebben gemist, de bezorger stond voor een dichte deur. Ja natuurlijk stond hij voor een dichte deur.. vandaar die bel. Helaas heeft de bezorger deze niet gebruikt. Mijn pakket kan ik nu maandag ergens ophalen. Ik heb een tijd maar geen locatie. De klantenservice is in het weekend alleen digitaal en heb hier dus niets aan. En helaas is dit al de zoveelste keer.. treurig

Het pakket vandaag of morgen leveren!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 mei 2020 om 11:43 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Goed dat u dit bij ons meldt, zodat wij hier werk van kunnen maken om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 14 mei 2020 om 19:51 geantwoord

Nee, er is geen oplossing geboden. Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken. Dit is voor mij en vele met mij niet de eerste keer dat dit gebeurd. Ik denk dat er eens kritisch gekeken moet worden naar de postbezorgers. De manier van werken. Als ik mijn werk zo zou doen had ik geen baan meer.

Alle klachten die gemeld zijn door Alibas