Klacht: dhr Nuijten h.p.

op 13 oktober 2011 over Badoo.com in de categorie Datingsites

er is zonder mijn toestemming een profiel aangemaakt, met mijn naam en woonplaats en foto!!!!!
Ik heb meermaals het bedrijf gecontact zonder enigerlei respons??????

Ik wens dat het profiel per direct wordt verwijderd!!!!!

nuijten h.p.
hoogeveen

Heeft op 13 oktober 2011 om 11:14 geantwoord

vriendelijk dank, een snelle reactie met een oplossing zoals gevraagd. Prima service, ben ik erg tevreden mee!!

Bericht van Badoo.com

6 jaren geleden - Beste dhr. Nuijten, We hebben het profiel gevonden en dit verwijderd (u zult nu een "pagina kan niet gevonden worden" bericht zien als u de link bezoekt). Tevens hebben we een verzoek bij Google ingediend om het profiel zo spoedig mogelijk uit hun zoekresultaten te verwijderen. Google doet er vaak zo'n 1-2 dagen over om zulk soort verzoeken te verwerken. We horen het graag als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groet, Badoo Klantenservice

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Badoo.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Badoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Badoo.com

Heeft op 13 oktober 2011 om 12:54 geantwoord

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Badoo.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door nuije152