Klacht: dhr. J. Schipper.

op 26 oktober 2011 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wou een adres wijzigen wat een medewerker van hi verkeerd heeft ingevoerd.
Kon niet gebeuren ivm dat de persoon van het abbonement aan de telefoon moest zitten en niet iemand die haar vertegenwoordigd, terwijl de gegevens van de persoon in kwestie in handen zijn van de persoon die haar vertegenwoordigd die belde om het te veranderen.
Het rare van het hele verhaal is dat de persoon die het vertegenwoordigd, 4 weken daarvoor wel probleemloos kon veranderen. Wat helaas administratief intern niet goed is verwerkt!

Gewenste Oplossing:

Vakkundiger personeel en die ook hun woede kunnen bedwingen als een klant vraagt waarom sommige dingen zo zijn? ook moet het van mijn kant afkomen om mevrouw PAMIR erop te wijzen dat zij zich rustig moet houden en het mij normaal moet uitleggen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 08 november 2011 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Aan de hand van de door u opgegeven gegevens, heb ik opgemaakt dat u een klant bent bij Hi.
Daarom verwijs ik u, om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, graag door naar volgende link: http://www.hi.nl/welkom-bij-hi/hi-webcare.htm
Op deze pagina vindt u verschillende servicekanalen van Hi waar u uw klacht op kwijt kan.
Van daaruit zal Hi u verder helpen.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd en zal daarom de klacht sluiten.

Met vriendelijke groet,

Afra KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door janschipper82@gmail.com