Klacht: Dhr.

op 04 oktober 2011 over Natuals B.V. in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Mijn klacht is: in 2007 werd ik ook telefonisch benaderd door Natuals voor een proefmonster. Ik moest alleen de verzendkosten betalen.Ik heb toen ook aangegeven dat ik geen zendingen daarna wil ontvangen. De dame zei toen dat als er toch zendingen komen deze dan retour moet sturen.Er kwamen daarna nog 2 pakketten die ik meteen retour heb gestuurd. De rekening van het proefpakket heb ik netjes betaald. Plotseling kreeg ik rekeningen van de pakketten die ik retour heb gestuurd. Via e-mail heb ik hierop gereageerd dat ik de pakketten heb teruggestuurd en dat ik de rekeningen niet ga betalen. Contact was toen met Direct Pay.Ik kan helaas de e-mail contacten niet meer terughalen door een computercrash in 2008.Ik was op een gegeven moment moe om te reageren op de brieven van Direct Pay dat ik niks meer deed. Lange tijd heb ik niks meer vernomen van hun en nu in 2011 krijg ik een schrijven (dagvaarding)van Webcasso BV. Een aantal feiten kloppen niet in de dagvaarding. Daarin staat dat ik producten (3 zendingen) in 2008 zou hebben ontvangen en dat klopt niet. Ik heb 2 zendingen in 2007 ontvangen en meteen gerouterneerd. Buiten dat ben ik eind 2007 verhuisd naar een andere stad en mijn verhuizing is niet bij hun bekend gemaakt door mij.

Oplossing: Dossier wordt afgesloten en het volgens Natuals BV verschuldigde bedrag kwijtschelden. De pakketten zijn teruggestuurd.

Bericht van van Bijnen

6 jaren geleden - Er zijn al veel Natuals / Beyond Beauty gedupeerden. Via Tros Lotgenoten komen gedupeerden bij elkaar. Meld je aan! http://www.trosradar.nl/lotgenoten/?act=getBoardDetail&boardDetailId=1318

Alle klachten die gemeld zijn door edward59