Klacht: dhlforyou.nl/gemist

op 18 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online wijzigen bezorging werkt niet! Geen van de geboden opties komt door; er staat een amateuristische melding bovenaan het scherm wanneer je in de ‘wizard’ je bezorgcode, personalia en afleveropties hebt ingevuld:

FoutmeldingGeen resultaat? Dan is het niet mogelijk om je wijziging via de website of de klantenservice door te geven.

Dit terwijl ik probleemloos de ‘wizard’ kan doorlopen tot de laatste stap, erg vreemd! Er staat notabene handgeschreven nog op:
“Afhalen DHL winkel?”

De klacht op klacht.nl van 18 september 2014 -waarin David van DHL reageert- vermeldt dat dhlforyou.nl/gemist de oude URL is; niet alleen de URL is oud maar OOK de hardcopy bezorgbriefjes of huisdrukker…de oude URL staat namelijk nog steeds op de briefjes na 1,5 jaar(!) Ook al wordt je doorgelinkt; het ziet er onprofessioneel uit en past niet bij een dergelijk bedrijf!

Ook vind ik het onprofessioneel dat je een logistiek dienstverlener alleen kan bereiken tijdens kantooruren; dan heb je het m.i. niet echt begrepen…dit is bij anderen beter geregeld!

Gewenste Oplossing:

Een schriftelijke, menselijke reactie op bovenstaande, het liefst van David!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door pat_kem