Klacht: Zogenaams langs geweest

op 13 april 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik woon in een appartementen complex en als DHL in de namiddag komt dan krijg je altijd een onzin mail dat ze langs geweest zijn maar er niemand thuis was. Meerdere mensen klagen hierover en de bezorgers zijn gewoon te beroerd om laat in de middagbegin avond meerdere deuren af te gaan en geven alle bestellingen lekker makkelijk bij 1 servicepunt af.

NIKS

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht.chauffeurs hun Mijn excuses dat dit zo vaak voorkomt. Ik wil dit graag verder voor u uitzoeken en zo nodig een klacht toesturen naar het betreffende depot. Onze chauffeurs moeten natuurlijk wel de adressen afgaan zodat pakketten netjes worden aangeboden en niet meteen door worden gestuurd naar een Servicepoint. Zou u ons kunnen voorzien van een aantal voorbeeldzendingen (track en trace codes) zodat ik dit in 1 klacht kan doorsturen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Eveline DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 13 april 2019 om 12:15 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 18 april 2019 om 20:07 geantwoord

Het begint steeds belachelijker te worden. Onderstaand heeft u een trackingsnummer. Ze presteren het om niet 1x een mail sturen met de melding 'we hebben uw gemist' maar nu zelfs 3x achter elkaar, zou bijna denken dat ik bananensplit zit. Het toeval wil dat ik ziek ben en gewoon thuis bent en begin mij af te vragen of het bestelde überhaupt ooit aankomt. Mijn vriendin hetzelfde verhaal maar als u het in uw systeem nakijkt dan moet u toch vast kunnen stellen dat geen enkel pakket ons appartementen complex bereikt heeft. Ik hoop echt dat het morgen (voor de Pasen binnen komt). Als het zo doorgaat dan gaan we ook de webshops mailen met de melding dat niks van de DHL aankomt.

3SALP9000457928

Alle klachten die gemeld zijn door ASNijmegen