Klacht: Zogenaamd niet thuis

op 14 augustus 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zit van 2 tot 8 te wachten op mijn pakket. Wij hebben u gemist ,onzin. Geen briefje in de bus en waarom niet bij de buren bezorgd. Ik neem geregeld pakjes voor de buren aan. ik denk dat de brzorger nooit aan de deur geweest is.
Nu bezorging morgen, kan ik weer een middag thuiszitten.

Gewenste Oplossing:

Tevreden.? Ook als het pakje morgen komt zal het wel even duren voor mijn boosheid gezakt is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 augustus 2019 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding. Wat ontzettend vervelend dat u gisteren de hele dag op het pakket heeft zitten wachten. Ik zie helaas dat de bezorger zijn of haar ronde niet heeft kunnen afmaken, in zo'n geval moet het pakket op het depot worden afgemeld met een overmacht-melding. Helaas hebben zij dit per abuis gescand als geadresseerde niet thuis. Mijn excuses hiervoor.

Wij gaan het pakket vandaag alsnog bij u aanbieden. U kunt ons voor 18:00 verwachten.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sasco