Klacht: Zending vertraagd

op 09 februari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er staat al 1,5 dag dat mijn pakket van Nelly.com vertraagd is door verkeerde sortering, er wordt op de website van DHL doorverwezen naar de gene waar je besteld hebt. Nelly heeft geen telefoonnummer en kun je alleen mailen waarbij je op werkdagen binnen 48 uur antwoord krijgt, hier wordt ik dus ook niks wijzer van. DHL is al 1,5 dag bezig met een nieuwe planning maar heb dit pakketje nodig en optijd besteld.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje vandaag of morgen geleverd gaat worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 februari 2019 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Steensma,

Bedankt voor uw bericht.

Bij uw zending van Nelly.com hebben wij afgelopen donderdag moeten constateren dat het pakket door een sorteerfout naar het verkeerde depot was gegaan. Dit betekent dat het pakket terug moet naar het centrale sorteercentrum. Hier wordt het opnieuw gesorteerd, zodat het pakket alsnog naar het juiste depot in uw regio gaat. Dit depot verzorgt dan alsnog de bezorging op uw adres.

Vanwege deze sorteerfout moet u rekening houden met een vertraging van 1 à 2 werkdagen. Uw pakket zal naar verwachting dus aanstaande maandag of dinsdag bij u worden aangeboden. Mijn excuses voor de vertraging.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal0647