Klacht: Zending ontvangen met schade

Ismail Jaro op 14 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Min smartphone is beschadigd door een verzenden via Dhl. Ik hoop dat z.s.m een oplossing kan komen.

Groetjes!

Gewenste Oplossing:

Toestel repareren of vergoeding!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 november 2022 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat uw zending beschadigd is aangekomen! De afzender kan hier een schade formulier voor invullen. Dit kan door het web formulier in te vullen op onze website via de volgende link: https://www.dhlparcel.nl/nl/claim-consument-wcfeeixw7seghzl57baksduuxwnfd63gsl3tbw28

Mijn oprecht excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Leonie

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ismail Jaro

Heeft op 14 november 2022 om 19:25 geantwoord

Ik heb alleen een zendingsnummer, en verder heb ik niet meer zoals verpaking en ik kan de foto van de beschadigde toestel naar jullie toe sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ismail Jaro