Klacht: zending nr:3892717 (rit 26)

op 13 juni 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte heermevrouw,

Vandaag een pakketje ontvangen,
de doos was drijfnat en viel helemaal uit elkaar.
De doos kon wel in het water hebben gelegen.
Ik vindt het schandalig dat de bezorgster dit durft af tegeven.
Onze zoon van 13 kreeg de doos in zijn handen gedrukt van de bezorgster en ze liep weg.

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje onbeschadigd wordt afgeleverd,
nu ben ik boos.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juni 2019 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!

Hieruit begrijp ik dat het pakket nat is aangekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ik heb er daarom direct een klacht van gemaakt. Mijn oprechte excuses! Mocht er schade zijn ontstaan wil ik u adviseren dit te melden bij de verzender. Zij kunnen een onderzoek opstarten bij DHL en eventueel een claim indienen.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL Parcel Webcare

Heeft op 14 juni 2019 om 14:19 geantwoord

Jullie maken zich er erg makkelijk vanaf, dit pakketje had zo NOOIT afgeven mogen worden door u medewerkster, maar die heeft gedacht oooo een kind afgeven en weglopen lekker makkelijk.
Sterker nog, het pakketje had zo NOOIT bij jullie ingeladen mogen worden!
Excuses zijn echt niet voldoende.

Alle klachten die gemeld zijn door Berkies