Klacht: Ze verlaten het pakket ergens anders als ik thuis ben.

op 13 april 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ze verlaten het pakket ergens anders als ik thuis ben.dit gebeurt nu vier keer ik ben thuis ,en ik ontvang een mail dat ik ben. nit thuis mijn paket is bij post kantor

Ik begin nu te denken

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Dit klinkt inderdaad frustrerend, begrijpelijk dat u hier niet blij van wordt. Aan de hand van uw adresgegevens heb ik naar uw zending gezocht. Echter zie ik geen zending die niet bij u bezorgd zou zijn en bij een servicepunt zou liggen. Heeft u het traceernummer van de zending die u bedoelt voor me? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Iris. DHL Parcel Webcare.

DHL

Heeft op 13 april 2019 om 12:18 geantwoord

Beste heer Hadzhisadak,

Bedankt voor uw bericht.

Het pakket waarvan u het zendingsnummer vermeldt, 3SDFC1165930417, liogt niet bij een servicepunt maar is afgegegen bij uw buren. Daar is het pakket afgegeven omdat de bezorger u niet thuis kwam. Aangezien bezorging bij buren door de verzender was toegestaan voor deze zending, heeft onze bezorger correct gehandeld.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Hadzhisadak