Klacht: [email protected]

W. Veldkamp op 24 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 17 juli zou er een pakketje bezorgd zijn, wij waren.op dat moment niet thuis.
Volgens de track en trace code zou het pakket om 15.28 uur bezorgd zijn.
Dit kan dus niet.
Ik heb rondom het huis gekeken of het pakketje ergens lag, maar niet vinden.
Ook ligt ergeen briefjedoor de bus dat ze ons gemist hebben.
Ik heb geen idee waar het pakketje nu gebleven is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakketje gevonden en netjes afgeleverd wordt.
En dat de koerier een berisping krijgt, dit is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurt.
De vorige keer is het afgehandeld en zou het niet meer gebeuren.
Blijkbaar hebben de koeriers een harde leerschool nodig om tot verbetering te kunnen komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen pakket te hebben ontvangen. Volgens het systeem is het pakket bezorgd op het opgegeven adres, het kan zijn dat uw pakket is bezorgd bij een van uw naaste buren en dat de bezorger is vergeten om een kaartje bij u achter te laten. Heeft u daar al navraag gedaan? Mocht het pakket niet bij de buren liggen dan start ik graag een onderzoek voor u op. Zou u dan uw naam, telefoonnummer en e-mail adres willen doorgeven? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Ashna DHL E-care Customer Service

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen pakket te hebben ontvangen. Volgens het systeem is het pakket bezorgd op het opgegeven adres, het kan zijn dat uw pakket is bezorgd bij een van uw naaste buren en dat de bezorger is vergeten om een kaartje bij u achter te laten. Heeft u daar al navraag gedaan? Mocht het pakket niet bij de buren liggen dan start ik graag een onderzoek voor u op. Zou u dan uw naam, telefoonnummer en e-mail adres willen doorgeven? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Ashna DHL E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht W. Veldkamp

3 jaren geleden - Het pakket ligt idd bij de buren, maar het kan toch niet zo wezen dat ik de hele buurt door moet om te vragen of er een pakketje ligt. Het ligt bij de buren nota bene in een andere straat.

Reactie van de melder van de klacht W. Veldkamp

3 jaren geleden - Het pakket ligt idd bij de buren, maar het kan toch niet zo wezen dat ik de hele buurt door moet om te vragen of er een pakketje ligt. Het ligt bij de buren nota bene in een andere straat. Een kaartje door de deur is het minste wat gedaan kan worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat het pakket terecht is. Het is inderdaad heel erg vervelend dat het pakket in de verkeerde straat. Kunt u aangeven op welk adres het pakketje lag? Dan zet ik hier graag een klacht voor door. Wilt u ook nog het zendingsnummer sturen ter controle? Zodra ik alles heb zal ik de klacht voor u doorzetten. Met vriendelijke groet, Selena DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 juli 2021 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door W. Veldkamp