Klacht: Werkomzeiling

Pieter Maat op 14 mei 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger rijdt gewoon door zonder een poging doen mijn pakket te bezorgen, hetgene ik diezelfde avond nodig had en voor thuis ben gebleven…

Publieke schandpaal

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij om te horen dat de bezorger gewoon doorrijdt en geen poging doet tot bezorging. Ik hoef u uiteraard niet te vertellen dat dit verre van de bedoeling is. Ik pak deze situatie dan ook heel graag verder voor u op. Wilt u mij het desbetreffende zendingsnummer doorgeven? Zo kan ik inzien om welke bezorger het gaat. Is deze situatie al vaker voorgevallen? Dan ontvang ik ook graag 1 a 2 oudere zendingsnummers. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Elle DHL Parcel E-care

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 mei 2022 om 10:31 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Sam
DHL Parcel E-care