Klacht: Werkomzeiling

Pieter Maat op 14 mei 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger rijdt gewoon door zonder een poging doen mijn pakket te bezorgen, hetgene ik diezelfde avond nodig had en voor thuis ben gebleven…

Gewenste Oplossing:

Publieke schandpaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij om te horen dat de bezorger gewoon doorrijdt en geen poging doet tot bezorging. Ik hoef u uiteraard niet te vertellen dat dit verre van de bedoeling is. Ik pak deze situatie dan ook heel graag verder voor u op. Wilt u mij het desbetreffende zendingsnummer doorgeven? Zo kan ik inzien om welke bezorger het gaat. Is deze situatie al vaker voorgevallen? Dan ontvang ik ook graag 1 a 2 oudere zendingsnummers. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Elle DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 mei 2022 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter Maat