Klacht: Wel betaald geen label en factuur

H.P. Breukhoven op 13 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wel betaald maar geen label en factuur ontvangen.
Verzoek om restitutie verzand.
Na gechat robot, medewerker en telefonisch contact waar mijn restitutie aanvraag gegrond is verklaard niets meer gehoord.
Geen reactie op 2x restitutie formulier en 1x mail volgens aanwijzingen telefonisch contact medewerkster

Gewenste Oplossing:

Restitutie van € 5,95 niet geleverde diensten
en excuus
( ik vermoed dat ik even in een openstaande site met de nieuwe tarieven geweest ben)

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag mijnheer Breukhoven, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Heel vervelend dat wel de kosten van het label zijn betaald maar u geen label ontving. Een niet gebruikt label zal altijd worden vergoed, mits ingediend voor het verloop van het label . Dat is 30 dagen geldig. Om u verder te helpen, ontvang ik graag een casenummer of datum dat het label is aangemaakt, met uw postcode en huisnummer. Alvast bedankt voor het sturen van de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht H.P. Breukhoven

1 jaar geleden - Geachte Laura, Casenummer heb ik niet gekregen. Postcode is 7558ND nummer 26 Thanks in advance M.vr.gr. Henk Breukhoven Zie copy afschrift: Details af- en bijschrijving Mw J Breukhoven-Korten, Hr HP Breukhoven NL20 INGB 0002 8488 41 Datum Omschrijving Type Bedrag (EUR) 02 januari 2023 Naam: DHL Parcel (e-Commerce) B.V. via Ingenico Omschrijving: 7088776282 0020007648469206 DHL Parcel shipment order NL39RABO0301242844 Kenmerk: 02-01-2023 11:23 0020007648469206 Valutadatum: 02-01-2023 -5,95

Reactie van de melder van de klacht H.P. Breukhoven

1 jaar geleden - Geachte Laura, Casenummer heb ik niet gekregen. Postcode is 7558ND nummer 26 Thanks in advance M.vr.gr. Henk Breukhoven Zie copy afschrift: Details af- en bijschrijving Mw J Breukhoven-Korten, Hr HP Breukhoven NL20 INGB 0002 8488 41 Datum Omschrijving Type Bedrag (EUR) 02 januari 2023 Naam: DHL Parcel (e-Commerce) B.V. via Ingenico Omschrijving: 7088776282 0020007648469206 DHL Parcel shipment order NL39RABO0301242844 Kenmerk: 02-01-2023 11:23 0020007648469206 Valutadatum: 02-01-2023 -5,95

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor de reactie. Heeft u na het aanmaken van het label een factuur in de mail gekregen? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Maud DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht H.P. Breukhoven

1 jaar geleden - Nee, Via idiel betaald maar geen label en factuur. Werd ook niet meer terug geschakeld naar de website.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 januari 2023 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Ik zie de afgewezen restitutie in ons systeem staan. Onze excuses dat u nog geen reactie heeft gehad op uw mail. Ik heb dit meteen doorgezet naar de betreffende afdeling onder casenummer: 17340620.

Ik wil u adviseren om de mail in de gaten te houden voor een reactie. Indien nodig kunt u opnieuw contact opnemen met dit casenummer.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

H.P. Breukhoven

Heeft op 13 januari 2023 om 09:46 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Het is dus nog in behandeling en niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door H.P. Breukhoven