Klacht: Weer niet gekomen

op 09 oktober 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

JVGL0605252600003093…gister al gemeld de ernst van de situatie…cbd olie voor mijn autistische zoon…nu weer niet naar school en slapen…stond vanmorgen komt vandaag…2 uur later stond er ligt in depot. Bedrijf van bestelling is op de hoogte en woedend en onderneemt stappen.

Gewenste Oplossing:

Vandaag met spoed leveren. Moest zaterdag al komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 oktober 2019 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Er heeft zich inderdaad opnieuw een probleem met uw zending voorgedaan. Zoals mijn collega gisteren ook al aangaf, betekent dit dat de verzender van het pakket contact met ons moet opnemen hierover. Zij kan ons van de specifieke zendingsgegevens voorzien die wij nodig hebben om te kunnen onderzoeken waarom deze zending niet naar behoren verloopt. Maakt u dus melding bij de verzender, zodat zij dit verder voor u kunnen oppakken met ons. Helaas heeft het bedrijf in kwestie nog geen contact met ons opgenomen hierover, er loopt nog geen onderzoek naar de zending.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Jojort