Klacht: Wederom niet gekomen

op 09 oktober 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

JVGL0605252600003093
Is erg belangrijk….zie klacht gister.
Stond vanmorgen dat het kwam…2uur later staat er is bij depot.eigenaar bedrijf is op de hoogte en maakt er werk van cbd olie autistische zoon….ziek.

Gewenste Oplossing:

Aangezien jullie daaraan niet kunnen voldoen...heeft het geen nut om dit in te vullen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 oktober 2019 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Ik heb uw klacht zojuist al beantwoord onder referentienummer 822521 en u heeft gisteren ook al antwoord van mijn collega gehad. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend hier niet steeds hetzelfde bericht te plaatsen, want dat lost niets op.

Wij doen ons uiterste best uw zending zo snel mogelijk alsnog te bezorgen, maar als dit blijft mislopen zal de verzender echt contact met ons moeten opnemen en ons de juiste zendingsinformatie moeten doorgeven die wij nodig hebben voor een onderzoek.

Graag attendeer ik u er ook op dat CBD-olie vrij verkrijgbaar is bij iedere drogisterij.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Jojort