Klacht: Wederom niet bezorgd

xmen013 op 22 oktober 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Wederom is mijn pakket via DHL niet bezorgd. Dit is reeds de 8e x. Wordt aangegeven dat ik niet thuis was en dat het pakket wordt afgegeven bij een bezorg/afhaalpunt. Dit klopt echter niet en was ik thuis en uiteraard ook nooit geen briefje in de bus. Al deze vorige klachten zijn bij DHL gemeld maar zij doen er niets mee. Van alle bezorgdiensten spant DHL de kroon qua bezorgen. Erg slecht en onbetrouwbaar.

Gewenste Oplossing:

Mijn pakket aan de deur geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, U geeft aan dat het vaak bij u voorkomt dat u onterecht een niet thuis melding krijgt. Graag ontvangen wij van u ook de zendingsnummers van wanneer dit eerder is voorgekomen zodat we dit kunnen meenemen in het indienen van uw klacht. Met vriendelijke groet, Marlijn Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht xmen013

2 jaren geleden - Zijn allen eerder gemeld bij u. Svp check historie in uw scherm. Er is nooit iets mee gedaan behalve de standaard excuses, maar daar blijft het dan ook bij. Het feit dat u mij vraagt naar alle eerdere zendingsnummers geeft dit al aan. Had u zelf ook kunnen zien, maar zo gaat dat bij DHL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 oktober 2020 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wij kunnen helaas geen andere klachten van u terugzien in het systeem. Dit komt bij ons binnen als nieuwe klacht, vandaar de vraag van mijn collega. Ik heb in ieder geval uw klacht geregistreerd op basis van dit huidige zendingsnummer, u kunt er vanuit gaan dat het niet opnieuw gebeurt, sorry voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Christiaan
Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht xmen013

2 jaren geleden - En wederom is het vandaag weer gebeurt. Niet bezorgd en weer de zelfde smoes u was niet thuis. Wanneer houdt dit nu een eens op en gaat u daadwerkelijk iets doen. Is uw directie hiervan op de hoogte? Kan ik hun berichten over de bijzonder slechte betaalde dienstverlening ? Gaarne iets concreets en geen smoezen of excuses, daar heb ik inmiddels een zak van 9 stuks vol van. JJD000090254000002232981

xmen013

Heeft op 30 oktober 2020 om 20:18 geantwoord

neen, het blijft maar gebeuren. Vandaag wederom hetzelfde, waar betaal ik eigenlijk voor?
JJD000090254000002232981

Alle klachten die gemeld zijn door xmen013