Klacht: We hebben je gemist, we komen nog een keer langs

Svenekuh op 18 januari 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op vrijdag avond een pakket besteld bij BOL.com, deze zou de volgende dag worden bezorgd.
echter is dit niet gebeurd en staat er We hebben je gemist, we komen nog een keer langs.
er is nooit aangebeld en ik heb niets voor de deur gehoord en ook geen briefje voor de deur
dit vind ik heel slecht en ik hoop dat hier wat aan word gedaan

Gewenste Oplossing:

Mijn mening is gewoon dat ze niet zomaar de term We hebben je gemist, we komen nog een keer langs moetn invullen zonder dat ze daatwerkelijk bij mijn deur zijn geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag. Bedankt voor uw bericht. Wat balen om te lezen dat u een onterechte niet-thuis melding heeft gekregen en ook geen briefje in de bus hebt gevonden. Is dit iets wat vaker misgaat? En heeft u voor ons dit zendingsnummer of meerdere nummers? We kijken graag met u mee. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Svenekuh

1 jaar geleden - uhh dit is de eerste keer bij mij, maar bij mijn vrienden komt het ook vaker voor geen briefje in de bus gehad Zendingsnummer 3SBCS11446075

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 januari 2022 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb even voor u gekeken en zie helaas niet wat er fout is gegaan, mijn excuses hiervoor. Wanneer het één keer (op een adres) is voorgekomen gaan we uit van een misverstand. Mocht dit nog eens bij u voorkomen, hoor ik het graag!

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Svenekuh