Klacht: Wacht op bezorging

Hamzatouhami op 21 oktober 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben in afwachting van de verzending van mijn pakket, de eerste keer was ik thuis maar toen gaf de bezorger aan dat ik er niet was toen heeft hij het pakketje mee teruggenomen naar het sorteercentrum en nu is het pakketje al 4 dagen in het sorteercentrum en is het nog steeds niet bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn pakketje ontvangen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemorgen, Vervelend om te lezen dat u zo lang op uw pakketje wacht. Wilt u mij uw zendingsnummer opsturen? Dan kan ik gaan kijken wat er aan de hand is. Met vriendelijke groet, Selena DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Hamzatouhami

3 jaren geleden - Hierbij het nummer: JJD149070000063303105 Adres: oude spoorbaan 10, 1221SC Hilversum Voornaam: Hamza Achternaam: Touhami

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 oktober 2021 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb deze zending voor u nagekeken en helaas is er mogelijk een probleem ontstaan met de zending waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u dan ook om dit te melden bij de verzender.

Met vriendelijke groet,

Marissa
DHL Parcel E-care

Hamzatouhami

Heeft op 21 oktober 2021 om 13:07 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Helaas heeft de verzender al reeds een onderzoek gestart maar daar heb ik niks van mogen vernomen. Maar toch blijft het probleem bij DHL aangezien zij het pakketje in bezit hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Hamzatouhami