Klacht: Vreselijke bezorger

Rjansen1990 op 23 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben woedend! 2 avonden achter elkaar is mijn pakket terug gestuurd omdat de bezorger te lui is om naar mijn voordeur te lopen. En dhl is niet te bereiken

Gewenste Oplossing:

Ontslag van de bezorger

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen mevrouw Jansen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Een onterechte niet thuis melding is zeker niet de bedoeling en spreken we de chauffeur hier op aan. Daarvoor is wel een zendingsnummer nodig met de bevestiging van uw postcode en huisnummer. Wilt u deze informatie nog delen? Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de genomen moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Rjansen1990

10 maanden geleden - De klacht is inmiddels door uw collega in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 november 2022 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Ik zie ook in ons systeem dat er contact is geweest via de live chat en er een klacht is doorgezet onder case nummer: 16796301. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Rjansen1990