Klacht: Volgens track trace ben ik geinformeerd is het pakket bezorgt enz enz NIET DUS

op 08 januari 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Lange tijd van onderweg zijn van het pakket 3 a 4 dagen Het is 1 euro goedkoper dan de concurrent maar wat een ellende. 1 keer nooit weer. Ben zeer kwaad zelfs. Hele dag thuis gezeten voor niets. 16.30 gebeld waar het blijft, kan nog komen wordt er gezegd. Tot 18.00 uur rijden we.en 17/00 uur is de klantenservice dicht. Dat is sluw doordacht. En nog zakelijk pakket ook. Pakket schint nu volgens het tracktrace nummer bezorgt te zijn en ik ben geinformeerd WHAHAHA DHL Das Helemaal Lachen

Gewenste oplossing

NIet. Wil mijn pakket. Track trace dienst graag laten afbranden tot de grond. Stel mij maar schadeloos voor de kosten die ik heb moeten maken om klanten af te bellen opdat dhl de boel niet nakomt.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 januari 2011 om 09:56 geantwoord

Geachte mevrouw/meneer,

Graag wil ik uw klacht oplossen. Ik heb hiervoor aanvullende gegevens nodig. Ik verzoek u dan ook uw telefoonnummer door te geven zodat ik contact met u op kan nemen.

Mark Willemsen
DHL Express