Klacht: Vertraging levering door verkeerd sorteren

Robtix op 04 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10 dagen geleden is er een pakket naar mij verstuurd en nu al 5 keer kreeg ik een melding dat het verkeerd gesorteerd is en dat de vertraging 1 a 2 dagen zal duren.

Gewenste Oplossing:

Dat het pakket z.s.mn. afgeleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het pakket al lang vertraging heeft wegens verkeerd sorteren. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Robtix

1 jaar geleden - Het enige nummer die ik heb is MDP5X3ZZYXG

Reactie van de melder van de klacht Robtix

1 jaar geleden - Mocht je nog meer informatie nodig hebben verneem ik het graag Vriendelijke groet, Rob

Reactie van de melder van de klacht Robtix

1 jaar geleden - Ik krijg nu net weer een mail dat het pakket weer is vertraagd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 januari 2023 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat het pakket herhaaldelijk verkeerd wordt gesorteerd waardoor het pakket niet geleverd wordt. In dit geval is er helaas een onderzoek nodig naar uw pakket.

Ik wil u aanraden om contact op te nemen met marktplaats, zij kunnen een onderzoek voor u opstarten. Gezien marktplaats in het beheer is van de labels, en deze aanmaakt voor de verkopers, wordt marktplaats gezien als onze opdrachtgever/afzender. Zij hebben hiervoor ook een vast contactpersoon binnen DHL. Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Dani
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Robtix