Klacht: Vertraging 1 tot 2 dagen maar na 5 dageb nog geen pakketje

op 30 juni 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

22 juni heb ik een bestelling gedaan 24 juni zou het pakketje bezorgd worden maar ik was niet thuis de volgende dag zou hij weer aangeboden worden maar tot op heden niks vernomen van het pakket waar ik al steeds dagen thuis voor heb gezeten elke keer staat er vertraging 1 tot 2 dagen dan word hij weer gescand en dan staat er steeds weer hetzelfde het trackingnummer is 3SHMB0002885339 postcode 2871 EN

Wanneer het pakket zo snel mogelijk word thuis bezorgd of word afgeleverd op een dhl punt in dit geval bij Spar bij het doelenplein te schoonhoven

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 juni 2020 om 11:52 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat er een probleem is ontstaan met uw zending. Hierdoor blijft het helaas hangen. Mijn excuses hiervoor. Voor deze zending is een onderzoek nodig. Dit onderzoek kan bij ons gestart worden door uw verzender. Wij zullen het dan verder uitzoeken. Ik zou u dus willen aanraden dit te melden bij uw verzender. Hopelijk is er dan snel meer duidelijk over uw pakket.

Jasmin
DHL Parcel Webcare