Klacht: Verregende doos

Rob2021jul op 17 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Expres mijn pakket bij een afleverpunt laten bezorgen. Helaas is mijn pakket behoorlijk verregend dus nat dus bijna uit elkaar. Bij het afleverpunt werd mij verteld dat de bezorger(s) van DHL mijn en andere pakketten gewoon in de regen zetten… Ze hebben bij de bezorgers aangegeven dat dat niet kan. Ze hebben mij eerlijk gevraagd of ik het pakket wel wilde aannemen en hebben eveneens een klacht ingediend.

Gewenste Oplossing:

Als ik overtuigd word dat de bezorgers zorgvuldiger met hun werk om gaan in de toekomst. Daarnaast een juiste geste om deze teleurstelling goed te maken. Deze teleurstelling en grote verbazing hoe dhl met deze dienst om gaat…

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemorgen, Goed dat u bericht. Het lijkt mij absoluut niet de bedoeling dat pakketten in de regen worden gezet. Is de inhoud van het pakket nog wel heel? En zou u mij het zendingsnummer willen sturen? Dan kan ik dit verder oppakken. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Lotte DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Rob2021jul

3 jaren geleden - Via Twitter heeft Danique gisteravond de gegevens reeds opgevraagd. Voor de volledigheid hierbij het zendingsnummer: 3SMPK6355790301.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 juli 2021 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Mijn collega's zullen het verder via Twitter afhandelen en de klacht doorzetten. Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat een pakket op deze manier wordt afgegeven, mijn excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit dat dit niet opnieuw gebeurt, mocht u toch nog vragen hebben kunt u ons bereiken via: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support.

Met vriendelijke groet,

Christiaan
Webcare DHL Parcel

Rob2021jul

Heeft op 17 juli 2021 om 14:49 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Zolang er nog geen actie is om dergelijke (mis)handelingen te voorkomen, zie ik niet dat de klacht opgelost is.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob2021jul