Klacht: Vermelding tijdstipbezorging

op 29 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket wordt tussen 11 en 15.00 bezorgt . Zodra de chauffeur gaat rijden, zou ik een bericht krijgen van een kleiner tijds venster. Het is nu 13.15 en krijg een bericht doordat de bezorging geschied tussen 12.30 en 15.09. Het zelfde gebeurde met mijn dochter op 27 mei (gister) op het zelfde adres. Zij krijg om 14.00 te horen dat de bezorging tussen 12.00 en 15.00 zou zijn. Geen goede service… erg jammer

Gewenste Oplossing:

afspraak en toezegging nakomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 mei 2020 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Begrijpelijk inderdaad. Het blijft ook altijd een indicatie en kan daardoor lastig lang van te voren worden ingeschat. Ik adviseer ik elk geval rekening te houden met de vooraf op track en trace zichtbare tijdsvenster.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 29 mei 2020 om 21:30 geantwoord

Jullie lezen de klacht niet, antwoord is standaard, erg jammer. Zal bij bestellingen door geven aan verkoper dat ik slechte ervaring met DHL heb.

Alle klachten die gemeld zijn door a van Rood