Klacht: Verkeerde regio

Luca1280 op 28 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het raar dat zo’n groot pakket toch nog verkeerd word gesorteerd word.

Gewenste Oplossing:

Zorgen dat je pakketje nog optijd word gesorteerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Het zendingsnummer is bij ons in het systeem niet terug te vinden. Als ik het nummer controleer lijkt dit een PostNL zending te zijn (https://parcelsapp.com/nl/tracking/3SBKF02226479307). Ik wil u vragen dit even na te gaan en anders het juiste nummer toe te sturen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Maud DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Luca1280

1 jaar geleden - Sorry ik zie net idd dat k wat verkeerd had gestuurd het gaat om dit nummer 3SBKF02226479301

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2022 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb uw zending nagekeken en ik zie dat deze vandaag bij u wordt bezorgd.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Imane
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Luca1280