Mijn Klacht:
Ik vind het raar dat zo’n groot pakket toch nog verkeerd word gesorteerd word.
Gewenste Oplossing:
Zorgen dat je pakketje nog optijd word gesorteerd
Luca1280 op 28 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Ik vind het raar dat zo’n groot pakket toch nog verkeerd word gesorteerd word.
Zorgen dat je pakketje nog optijd word gesorteerd
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van DHL
1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Het zendingsnummer is bij ons in het systeem niet terug te vinden. Als ik het nummer controleer lijkt dit een PostNL zending te zijn (https://parcelsapp.com/nl/tracking/3SBKF02226479307). Ik wil u vragen dit even na te gaan en anders het juiste nummer toe te sturen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Maud DHL Parcel E-care
Reactie van de melder van de klacht Luca1280
1 jaar geleden - Sorry ik zie net idd dat k wat verkeerd had gestuurd het gaat om dit nummer 3SBKF02226479301
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 28 december 2022 om 09:00 geantwoord
Goedemorgen,
Bedankt voor uw bericht.
Ik heb uw zending nagekeken en ik zie dat deze vandaag bij u wordt bezorgd.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Imane
DHL Parcel E-care