Klacht: verkeerd gerouteerd

Rob Gijzen op 06 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is al 3x verkeerd gerouteerd. Het kan n.b. door de brievenbus. Hoe moeilijk kan het zijn. Ik snap niet dat mensen nog dingen versturen met DHL. Waardeloos.

Gewenste Oplossing:

Dat het eindelijk geleverd wordt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat de verzending niet goed verloopt. Ik zie op dit moment alleen een pakket van HM, bedoeld u deze? Anders ontvang ik graag nog het tracktrace-nummer. Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Rob Gijzen

7 maanden geleden - Danique, dat klopt en als je de zendingsgeschiedenis leest, wordt je daar niet vrolijk van. Het is idd het HM pakje, wat allang al bezorgd had moeten zijn, maar nu klaarblijkelijk ergens in de kelder bij jullie ligt. Vr gr Rob Gijzen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 juli 2023 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Ik heb meteen met u meegekeken naar de zending en zie helaas dat er een probleem is ontstaan met de zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u dan ook om dit te melden bij de verzender.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Senna
E-care DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Gijzen