Klacht: verkeerd bezorgd

Is n.m.Mening niet nodig op 29 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL heeft een pakketje voor onze deur achtergelaten. Pakket is niet op onze naam geadresseerd, Heeft niet onze postcode en ook geen adres in de buurt. DHL servicepunten weigeren het in ontvangst te nemen om het terug te geven. Op 2 servicepunten geprobeerd. Zo zal degene voor wie het bestemd is het pakketje nooit ontvangen.

Gewenste Oplossing:

DHL servicepunten moeten het terugnemen en DHL moet foutieve bezorging corrigeren

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. We kijken graag met u mee naar dit pakket. Heeft u voor mij het zendingsnummer hiervan? Het zendingsnummer vindt u onder de barcode van het label en deze begint met 3S, JVGL, JJD, JUN etc. Uiteraard excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Imane DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Is n.m.Mening niet nodig

1 jaar geleden - 3SABCM104245086

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Bedankt voor het zendingsnummer. Volgens ons systeem hebben wij het wel op het juiste adres geleverd. Wat is het adres van de ontvanger op het label op het pakket? Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Is n.m.Mening niet nodig

1 jaar geleden - Beste Jim, het kost ons nu al veel tijd om jullie fout te herstellen, in de hoop dat degene die de bestelling deed uiteindelijk toch nog het pakket zal ontvangen. Wat in jullie systeem staat, kunnen we niet checken. Feit blijft dat uw systeem met onjuiste info werd gevuld en dat het pakket niet op het correcte adres werd geleverd. Het pakket moet naar Raquel Garcia Tinana. Het is bezorgd bij Van Kasteren. Als uw bezorger de moeite had genomen om aan te bellen en te wachten totdat we open doen, was de niet correcte levering op naam meteen duidelijk geweest! Nu werd het pakket, terwijl we thuis waren gewoon voor de deur gezet en weg was de auto. Voorts stat als adres op het pakket Markt 4. Dat verschilt nog al met Houtwal 4! Als uw bezorger kan lezen, zou dat ook al helpen! Hoop dat u eindelijk begint met uw fout op te lossen in het belang van uw klant. In plaats van uw straatje schoon te vegen! AvK

Reactie van de melder van de klacht Is n.m.Mening niet nodig

1 jaar geleden - Er is al een reactie. ook in dit opzicht werkt uw systeem blijkbaar niet. Tijd voor actie Jim!!.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 december 2022 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de klacht doorgestuurd naar onze Cityhub en zij zullen deze zending weer bij u komen afhalen.

Bedankt voor uw eerlijkheid en de moeite die u heeft genomen om dit bij ons te melden.

Ik wens u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Leonie
DHL Parcel

Is n.m.Mening niet nodig

Heeft op 20 januari 2023 om 11:37 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De aangekondigde \"'oplossing\"' (het verkeerd bezorgde pakket weer laten ophalen) is nu, na ruim 3 weken, nog steeds niet gedaan. Op tussentijds bericht aan DHL dat de city hub het pakket nog niet heeft afgehaald, wordt niet geantwoord. De reactie van DHL doet het ongetwijfeld goed op de review pagina, maar blijkt loos.

Alle klachten die gemeld zijn door Is n.m.Mening niet nodig