Klacht: Verkeerd afgeleverd

Marjantje op 25 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is een pakketje van de buren aan mij afgeleverd op mijn terras, dit is privé daar heeft een bezorger niks te zoeken, ik vind dit zeer brutaal om door iemand ze poortdeur te komen. Als er gewoon iets verder de dam in gereden was en beter naar de deuren was gekeken, daar staat duidelijk waar het pakketje kan liggen, als er niemand thuis is. Dit mag niet meer gebeuren!

Gewoon goed kijken, naar de huisnummers en vooral niet bij iemand achterom komen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger een pakket van de buren bij u heeft afgeleverd op het terras. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY en staat onder de barcode. Natuurlijk is dit niet de bedoeling. U kunt wel altijd een pakket weigeren wanneer u deze niet wilt ontvangen of aannemen. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

DHL

Heeft op 25 november 2022 om 10:59 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt telefonisch (€1,- per gesprek: 0900 222 21 20) en via de live chat contact opnemen.

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Marjantje