Klacht: Verdere verloop van mijn pakket

op 08 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Aangaande mijn antwoord op 2910 ivm mijn bestelling die geleverd is op een ander huisnummer: 615 ipv 61 bus 5, vroeg ik mij af welke straat ze geleverd hebben omdat er gewoonweg geen 615 bestaat. Kan U mij ook vertellen wie de afzender is vh pakket? Ik heb nl meerdere pakketten besteld online. Dan kan ik verder onderzoek doen

Dank bij voorbaat

Als ik het exacte adres krijg: juiste straat en huisnummer.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedendag,Ik kijk graag wat ik voor u kan betekenen hierin, heeft u voor mij het zendingsnummer beginnende met 3S, JVGL of JJD voor mij?Met vriendelijke groet,Mike

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.U geeft aan dat uw pakket geleverd is op een foutief adres. Wat vervelend dat uw pakketje verkeerd blijkt te zijn geleverd.Ik heb even gekeken op uw adres en zie maar 1 recente bestelling. Deze is geleverd op een ander adres en ook geadresseerd aan iemand met een andere naam. Ik kan u hier helaas geen details over geven. Ik kan wel een onderzoek voor u opstarten. Mag ik daarvoor misschien uw telefoonnummer noteren? U hoort dan binnen 3 dagen van het onderzoek.Alvast bedankt,Met vriendelijke groet,Roos Webcare DHL Parcel

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 november 2019 om 11:37 geantwoord

Goedemiddag

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket op het verkeerde adres is afgeleverd.

Met de traceercode vind ik een zending van Worldtech. Deze is afgeleverd op 18 oktober. Worldtech pakt graag hun eigen onderzoeken op, dus ik raad u aan even contact op te nemen met de verzender.

Alvast bedankt,

Kayley
Webcare DHL Parcel

Heeft op 08 november 2019 om 13:38 geantwoord

Kunnen jullie mij de contactgegevens bezorgen aub? Ik vind nergens een telefoonnummer. Alvast bedankt

Alle klachten die gemeld zijn door Sovaho