Klacht: Status:bezorgd , maar pakket NIET ontvangen

Nienn93 op 02 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag zou ik pakketje ontvangen tussen 14:00 en 18:00. Na 18:00 nog geen pakketje, waardoor ik de track en tracé ging checken. 16:58 : afgeleverd. Hoe dan!? Ik was thuis, geen busje of koerier gezien.
Vervolgens gebeld met de klantenservice , Maaike was erg onvriendelijk en kon zich niet verplaatsen in de situatie. Is beleid mevrouw , wij kunnen niets voor u doen het pakketje is bezorgd. Jullie bezorgen dit pakketje toch?

Gewenste Oplossing:

Alsnog mijn pakketje ontvangen! Ik heb er lang op gewacht en geen zin weken achter het pakketje aan te gaan.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 juli 2018 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kuster,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Heeft u het wellicht ook al bij uw naaste buren nagevraagd? Mocht het pakket onverhoopt niet boven water zijn gekomen, dan wil ik u adviseren om contact op te nemen met de afzender. De verzender is onze opdrachtgever en is daarmee de gemachtigde partij om indien nodig een onderzoek bij ons op te starten. Wij zullen er vervolgens alles aan te doen om te achterhalen waar uw zending zich bevindt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vivian
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Customer Service Advisor
www.dhlparcel.nl
026 – 324 6700

Nienn93

Heeft op 02 juli 2018 om 13:10 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Beste Vivian,

Dit is geen oplossing, maar het probleem verschuiven. Vrijdag heb ik direct gebeld. Als er toen direct geschakeld was met de koerier in de regio was dit allemaal niet nodig geweest. Ik baal echt enorm. Schakel gewoon met de koerier en kijk waar mijn pakketje dan WEL is afgeleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door