Klacht: Status pakket afgeleverd, niks ontvangen

TS92 op 08 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week al iets besteld, zou de 6e juni worden afgeleverd. Zonder reden is dat 7 juni geworden. Voor beide dagen heb ik een dag vrij moeten nemen. De tijd van levering zou tussen 11-15 uur zijn. Ik kijk op een gegeven moment op track & trace. Zie ik staan: afgeleverd om 16:40 uur, maar er is niks afgeleverd.
JVGL0589541201181996
DHL
Waar is mijn pakket?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket heb

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2017 om 17:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

TS92

Heeft op 09 juni 2017 om 01:44 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Tip: screen je koeriers voordat je ze in dienst neemt. Dit klinkt cru, is het ook. Zie het ook bij postbezorgers gebeuren dat ze post zelf houden.... Ik sta nergens meer van te kijken, wil zsm m'n pakketje, betaal niet voor niets klauwen met geld ervoor. Dan wil ik ook dat het geleverd wordt zoals jullie beloven

Alle klachten die gemeld zijn door