Klacht: Slechte service bij afhandeling verzendfout door DHL zelf

op 11 januari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een voor mij bestemd pakket is bij aflevering op een DHL afhaalpunt vrijwel direct mee teruggenomen door de DHL bezorger. Het ligt nu al een aantal dagen op een depot. Ik heb tweemaal contact gehad met de klantenservice, maar zij kunnen mij niet verder helpen. Ik moet nu maar afwachten totdat het pakket teruggestuurd wordt naar de afzender, en deze zo vriendelijk is het nogmaals naar mij toe te sturen. (het is een particuliere verzending)

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als DHL kan ingrijpen in de afhandelingen van retouren, en het pakket zo spoedig mogelijk naar mij kan toesturen, zonder dat het eerst naar de afzender retour gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 januari 2019 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Verborg,

Bedankt voor uw bericht.

Het servicepunt waar uw pakket was bezorgd is gestopt met zijn diensten voor DHL. Uw pakket is daarom terug naar ons centrale sorteercentrum gegaan en gaat vanaf daar terug naar de afzender. Er bestaat tot mijn spijt geen mogelijkheid om dit nog terug te draaien. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender. De afzender kan u uw bestelling opnieuw toesturen (of, als dat niet kan, u uw geld teruggeven).

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Casper Verborg