Klacht: SHEIN pakket niet geleverd door postbode

Shein op 28 mei 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket van SHEIN JVGL06047542155510038315, staat volgens de telefoniste van DHL geregistreerd als zijnde bezorgd vandaag om 13.30u. Ik ben thuis, k heb niks ontvangen ook de buren niet. Waarom scant de postbode bezorgd terwijl ik niks heb mogen ontvangen? Op de track en trace zie ik WORLDTECH NEDERLAND, Markerkant 10 11 T, 1316AA ALMERE.

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn pakket netjes word geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 mei 2019 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Vreemd dat u niets heeft ontvangen inderdaad, terwijl u aangeeft gewoon thuis te zijn geweest. Ik begrijp dat de directe buren ook geen pakket voor u hebben aangenomen. In dat geval dient de verzender, als opdrachtgever, contact met ons op te nemen om een onderzoek op te laten starten. Ik adviseer u dan om contact op te nemen met de verzender. Op deze manier kunnen wij aan de slag om uit te zoeken wat er hier aan de hand kan zijn.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door