Klacht: Servicepunt werkt ook niet

op 06 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een pakket naar mij onderweg. Ik zie dat ik op de dag van bezorgen niet thuis ben. Ik kies via de site om het pakket naar een servicepunt te sturen.
Nu bleek het servicepunt gesloten en is het pakket retour afzender gestuurd ??!!
Dus jullie servicepunt om mij te helpen is niet geopend en daarom sturen jullie het pakket terug. Nu kan ik (als het al aankomt bij de afzender) weer verzendkosten betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat jullie service normaal werkt.
hiernaast wil ik graag mijn pakket alsnog ontvangen zonder extra kosten door jullie fout.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 06 november 2019 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat een vervelende situatie zeg.

Ik zie inderdaad dat het pakketje retour wordt gestuurd. Dit komt doordat het Service Point op het moment van bezorgen gesloten was. Hier kan ik helaas niet meer op ingrijpen. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender.

Hartelijke groet,

Jordan
DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 06 november 2019 om 17:22 geantwoord

1. Ik heb letterlijk een reactie via webcare dat het servicepunt niet dicht was
2. jULLIE systeem werkt niet en nou moet ik het oplossen met dubbele verzendkosten. Dit is toch geen oplossing?!
Neem dan contact op met de afzender (gegevens ook bij jullie bekend), erken je fout, maak excuses en zorg dat ze gratis alsnog kan sturen?!

Alle klachten die gemeld zijn door alcoemmen