Klacht: Selektvracht Amersfoort werkt ongelooflijk slecht!

op 14 januari 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21 december bestelde ik een laptop bij Wehkamp. Werd later omdat het zo glad was. 27 december uiteindelijk aan de deur geweest, waren we niet thuis. Briefje: volgende dag terug. Wij waren de hele dag thuis: geen Selektvracht. Paar dagen gewacht. Wehkamp gebeld. Opnieuw besteld, zou volgende dag bij ons zijn. Geen pakje. Sorteerfout gemaakt, teruggestuurd naar Wehkamp, zonder ons te melden. Vandaag (14 januari!!!!) Selektvracht gebeld. Antwoord: bel Wehkamp maar, zij betalen ons, zij kunnen onderzoek instellen. HOEZO KLANTVRIENDELIJK? Konden wel zien dat het pakje woensdag gescand was in Amersfoort maar geen idee hoe het kwam dat het nu vrijdag er nog steeds niet was. Ook geen enkele poging om daar achter te komen of iets op te lossen: bel Wehkamp. Ik bleef volhouden en uiteindelijk werd ik doorverbonden met kantoor Amersfoort waar niemand opnam.
Wehkamp weer gebeld. Die zagen dat het pakje weer terug was gekomen! Vandaag opnieuw besteld en het schijnt dat het morgen wordt bezorgd. Ik kan het bijna niet geloven…

Gewenste oplossing

Een fatsoenlijk excuus
Ontslag voor de medewerkers die hun werk niet doen
Morgen wel een keer bezorgen
Een bos bloemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 januari 2011 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Excuses aangeboden en eventuele verzendkosten zullen worden gecrediteerd.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

Alle klachten die gemeld zijn door NWesterbeek