Klacht: Selectvracht Rotterdam: wél thuis, geen briefje, dus geen telefoonnummer

op 14 januari 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag de hele dag thuisgeweest ivm een bestelling bij wehkamp. Om 18.00 uur nog niets ontvangen. Om 18.15 voor de zekerheid mijn account bij wehkamp gecheckt, tot mijn verbazing lees ik daar: u was niet thuis, bezorging op een later bezorgmoment. Géén briefje in de bus van selectvracht, ik heb geen idee hoe ik het depot of de bezorger kan bereiken, heel internet af gezocht voor een telefoonnummer ofzo, niets. Gelijk wehkamp gebeld, verteld dat dit niet klopt, wehkamp wil of kan me geen informatie geven over selectvracht depot oid, ik moet maar afwachten.

Gewenste oplossing

Selectvracht, depot Rotterdam, moet eerlijk zijn en niet via wehkamp account laten weten dat ik niet thuis was. Ik was wel degelijk thuis. Mijn hond slaat al aan als er bij de buren wordt aangebeld of voor de deur staat, kortom, ik voel me bedrogen.Heeft iemand voor mij het telefoonnummer van selectvracht in Rotterdam? Omdat er ook geen briefje in de bus lag heb ik dus geen info.Ik kan me van jaren terug herinneren dat het depot ergens in de spaansepolder was.

Reactie van de melder van de klacht theodorachristina

8 jaren geleden - Het vervolg: Vandaag kwam Selektvracht met mijn bestelling, gelukkig. Ik vroeg de bezorger waarom ze gisteren niet zijn geweest. De vriendelijke jongeman wist mij dat niet te vertellen. Blijft de vraag, wát als ik nú niet thuis was geweest, had ik dan wél een briefje in de bus gehad? Nee dus. Beste Selektvracht, ik hoop dat u mij in een reactie of per mail adres-en/of telefoongegevens van het depot wilt geven zodat ik niet meer passief hoef te wachten op al wat komen zal, of niet.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

8 jaren geleden - Besteller en depot op dit feit aangesproken. Tevens is de klacht aangemaakt in ons systeem.Met vriendelijke groet,Selektvracht B.V. Team

DHL

Heeft op 25 januari 2011 om 13:56 geantwoord

Besteller en het depot op dit feit aangesproken. Tevens een klacht genoteerd in ons systeem.

Selektvracht B.V. Team

Alle klachten die gemeld zijn door theodorachristina