Klacht: Schade

Ans van Os op 28 december 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had bij de bezorging gemeld dat ze het pakket onder het huisje moesten leggen en dat was oke.
Nu wordt het bezorgd en duwen ze het door de brievenbus.
Maar met zovel geweld dat aan de binnenkant het frame af is gebroken.

Paketnm 3SMPK 12631141

Gewenste Oplossing:

Dat jullie dit vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Ans van Os

1 jaar geleden - In afwachting

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2022 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het frame van de brievenbus nu af is gebroken.

Ik wil u adviseren om het volgende formulier bij ons in te vullen om deze schade verder op te pakken: https://www.dhlparcel.nl/nl/schade-bij-voorval

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Ans van Os