Klacht: Rijstijl

caroline Tak op 08 september 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

80!!km ipv 30km per uur, kan het wat minder, levensgevaarlijk, elke dag weer!

Gewenste Oplossing:

training hoe hard ze waar mogen rijden, ongekend dit!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Dat klinkt niet best! Heeft u het kenteken van de chauffeur kunnen noteren? Heeft u daarnaast een tijdstip, datum en locatie van het voorval? Ik wil hier graag een melding van maken bij de leidinggevende van de chauffeur, zodat we dit op kunnen pakken. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Eline DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht caroline Tak

4 jaren geleden - Nee heb niets kunnen noteren helaas, afgelopen maandag....

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat er constant te hard gereden wordt, dit is absoluut niet de bedoeling en verkeersregels dienen in acht genomen te worden. Gebeurt dit bij u in de straat? En heeft u voor mij een tijdstip waarop dit ongeveer gebeurde? Graag horen we van u. Met vriendelijke groet, Kayley Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 september 2020 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Eline
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door caroline Tak