Klacht: Rijgedrag bezorger

Jhorstman op 14 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jullie bezorger (dhl) gebruikt onze priveoprit om te draaien/keren (laatste keer op di 10-01), omdat hij bij andere klanten bezorgd. Betalen jullie de kosten voor schade bij verzakking/vervuiling?
Hierbij willen wij formeel een klacht indienen en jullie reactie dat dit niet acceptabel is.

Mvg
Fan Horstman
Cruquiushof 70
Deventer

Gewenste Oplossing:

Bezorgers instrueren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Ik kan het mij goed voorstellen dat u niet wilt dat onze bezorgers via uw inrit keren. Heeft u misschien het kentekennummer kunnen noteren? Hoe vaak is dit inmiddels voorgekomen? Hoelaat op 10-01? En wat zijn de uiterlijke kenmerken van de auto en de chauffeur? We gaan er graag verder achteraan. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Jhorstman

1 jaar geleden - Beste lezer, Ik was zo verbaasd over wat er gebeurde dat ik het kenteken niet heb onthouden. De chauffeur was slecht zichtbaar omdat het donker was. Het betreft een DHL branded auto. Het was tussen 18 en 19 uur

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 januari 2023 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb de klacht doorgezet naar het depot waar de chaffeur werkzaam is. Zijn/haar leidinggevende gaat dit bespreken om te voorkomen dat het vaker gebeurd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Dani
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Jhorstman