Klacht: Rijdt gewoon weg na aanbellen

op 25 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 maart 2020 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

U geeft aan dat u ontevreden bent over de levering via DHL Parcel. Dat een zending niet geleverd is terwijl dit wel had gemoeten en gekund.

Graag ontvangen wij van u het zendingsnummer van de betreffende zending zodat we de situatie verder kunnen nalopen en onderzoeken.

Met vriendelijke groet,

Marlijn,
DHL Parcel Webcare

Heeft op 25 maart 2020 om 12:24 geantwoord

Beste Marlijn,

Wij zijn een warehouse voor diverse bedrijven en die melden niet altijd dat er iets onderweg is naar ons. Dus geen zendingsnummer. U kunt vast wel kijken welke chauffeur met welke auto (kenteken) die dag op postcode 1382KD gereden heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door Lupprians