Klacht: Retour

SyedaK op 24 september 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 29 mei een pakket ingeleverd bij een DHL point. Mijn pakket is tot de dag van vandaag nog steeds niet aangekomen bij Shein (hun pakket stuurde ik retour). Ik heb meerdere malen contact opnemen met DHL en er werd eerst gezegd dat het door corona komt en daarna dat ik shein moet zeggen dat ze zelf contact moeten opnemen met DHL. Maar shein reageert ook nergens op

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakket eindelijk aankomt bij Shein en ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Dat is inderdaad uitzonderlijk lang. Ik kijk ten eerste dan ook graag met u mee naar het zendingsverloop. Kunt u mij voorzien van de track en trace code van de retourzending? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht SyedaK

4 jaren geleden - Goedemiddag, JVGL06047542752859012250

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen, Het zendingsnummer wat u opgeeft kan ik helaas niet terug vinden. Dit zendingsnummer lijkt niet te bestaan. Zit er wellicht een typefoutje in? Met vriendelijke groet, Marlijn Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht SyedaK

4 jaren geleden - Goedenmiddag, Het zendingsnummer is JVGL06047542752859012550, sorry ik had het verkeerd getypt. Als ik dit nummer invul op de site van DHL dan zie ik staan dat het nog niet onderweg is. Het is 10 juni ontvangen in het sorteercentrum en daarna is er niks meer gebeurd. Ik heb heel vaak geprobeerd in contact te komen met Shein, maar er is geen emailadres of telefoonnummer. Ik heb dus berichten gestuurd via Facebook, maar daar reageren ze ook niet op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 september 2020 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw aanvulling. De zending kan ik nu vinden in ons systeem en zie inderdaad de scan in het sorteercentrum staan. Na het sorteercentrum komen er geen nieuwe updates bij een retourzending, de verzender licht u in als het retour is. Aangezien dit al flink een poos geleden is zal de afzender, Shein, dit wel echt voor u moeten laten uitzoeken ben ik bang. Shein is hierin de opdrachtgever van DHL en kan dit verder oppakken. Hopelijk helpen ze u gauw verder.

Met vriendelijke groet,

Kayley
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door SyedaK