Klacht: Ref:773453 geen reactie

op 07 februari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 februari 2019 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb de eerdere klacht bekeken. Helaas is er bij op deze datum geen pakket geweest voor de Donkersingel en kan ik ook geen chauffeur hieraan koppelen.

Onze chauffeurs behoren gewoon netjes aan te bellen en niet zomaar overal aan te bellen of lopen aandringen als u aangeeft het pakket niet te willen aannemen.

Mijn excuses dat ik in dit geval geen dader kan vinden. Het staat u volslagen vrij om geen pakket voor buren aan te willen nemen. Mocht een bezorger nogmaals aan gaat dringen, kunt u ons daarvan op de hoogte stellen, dan proberen we meteen deze persoon te vinden en laten hem hierop aanspreken.

Mijn excuses dat ik u in dit geval niet verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Osmanli