Klacht: Pakketten niet bezorgd ondanks thuis zijn.

E80 op 14 mei 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De hele dag thuis geweest, ook echt binnen gebleven en krijg opeens bericht dat de bezorging niet gelukt is omdat ik niet thuis was. Contact opgenomen met dhl, maar nemen je totaal niet serieus.

Als mijn pakket vandaag nog bezorgd wordt. En als de bezorger niet te lui is om aan te bellen en de pakketten te bezorgen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedenavond, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was. Ik begrijp uit uw verhaal dat u wel thuis was. Ik kan helaas niet verklaren wat er precies is misgegaan. We kijken graag mee. Stuurt u het zendingsnummer samen met uw postcode huisnummer door? Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht E80

1 week geleden - Update Nadat ik contact heb opgenomen met de klantenservice heb ik zelf de bezorging maar aangepast naar bezorging vanavond. Deze is door dhl zelf weer aangepast naar overdag. Waardeloos

DHL

Heeft op 14 mei 2022 om 10:54 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb de zending bekeken en ik durf niet te zeggen wat er precies mis is gegaan, aangezien u wel thuis was. Ik heb daarom gelijk een klacht voor u doorgezet naar de CityHub. Dit wordt dus besproken met de bezorger. Ik verwacht dan ook dat dit niet meer gaat gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, laat dit dan vooral weer even aan ons weten. De pakketjes worden vandaag opnieuw aangeboden. Ik verwacht dat het vandaag wel goed gaat!

Mijn excuses voor het ongemak.

Sam
DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht E80

1 week geleden - En ja hoor het is weer mis gegaan. Ik kan nu 3 zware en grote pakketten met de fiets op gaan halen. Tip voor dhl. Neem eens een kijkje op jullie facebook pagina naar de hoeveelheid klachten en ook nog vaak klachten met dezelfde strekking. En doe er eens iets aan ipv altijd weer die standaard excuses antwoorden

Alle klachten die gemeld zijn door E80