Klacht: Pakketjes niet leveren

Regusbraingate op 25 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemorgen,

Dit is de zoveelste keer dat er pakketjes worden geleverd voor onze klanten op Rivium boulevard 301. De pakketjes worden niet bij de klanten geleverd maar de bezorger laat de pakketjes allemaal rond slingeren.

Pakketjes moeten bij de klant zelf geleverd worden.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Pakketten onbeheerd achterlaten is natuurlijk absoluut niet toegestaan en ook nog eens gevaarlijk in verband met schade en diefstal! Waar worden deze precies achtergelaten? Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. En heeft u hier misschien meerdere vorige zendingsnummers van? Dan kunnen we bijvoorbeeld kijken of het om dezelfde bezorger gaat. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

DHL

Heeft op 25 november 2022 om 10:58 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt telefonisch (€1,- per gesprek: 0900 222 21 20) en via de live chat contact opnemen.

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Regusbraingate