Klacht: Pakketje op de grond

Mevrouw Smale op 24 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een paar gehad dat wij gewoon thuis waren en dat het pakketje dan op de stoep wordt neergelegd.
Ook dat ze af en toe aanbellen en dan niet wachten totdat de deur open gedaan wordt.Ben al een paar keer achter de auto aangerend en de bezorger daarop aangesproken.

Gewenste Oplossing:

Niet bij de levering van jullie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de bezorger pakketten zomaar voor de deur neerzet. Hier zet ik graag een klacht voor door, want dit is niet de bedoeling. Wilt u zo vriendelijk zijn mij uw zendingsnummer, postcode en huisnummer te sturen? Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Selena DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Smale

3 jaren geleden - Heb geen zendingsnummer meer.Schoon regelmatig mijn postvak op. Het gaat om de van Zuylenware 69 8014 wp Zwolle

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Begrijpelijk dat u de zendingsnummers in dit geval niet meer heeft. Dat is geen probleem, want ik kan de zendingen ook even opzoeken via uw adresgegevens. Zou u mij enkel de namen van de verzenders willen doorgeven met de bezorgdatums? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Elle DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Smale

3 jaren geleden - Bezorgcode 8ru8411zf. Zeker zou op 17 juli bij ons thuis afgeleverd worden.We waren thuis en vonden later een, we hebben je gemist kaart.Pakketje zou op vrijdag na 11.00 uur afgehaald kunnen worden bij DHL het snorretje in Zwolle. Daar lag het pakketje niet. Opnieuw thuis het kaartje gescand waarom stond afgeven v Bij afhaalpunt het Snorretje. Daar opnieuw op maandagmiddag geweest. Diegene die daar werkt was erg onvriendelijk, bij het belachelijke af.Hem gevraagd mij gewoon te woord te staan.Deed hij niet. Wij mijn man en ik willen daar niet meer naar toe.Hoor meer klachten over hem.Klantontvriendelijk.Nare man etc.Zou nu toch graag willen weten waar het pakketje is en waarom de bezorger de pakketjes of dropt of heel snel vertrekt na het aanbellen. Kunnen jullie achterhalen waar het pakketje is? Hoor het graag van jullie. Vriendelijke groet Andrea Smale Zandstra. Van Zuylenware 69 8014wp Zwolle

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 juli 2021 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!
Ik zie dat er een pakket voor u klaar ligt om afgehaald te worden bij de Hema (Zwolle zuid). Het pakket ligt er vandaag 7 dagen en zal dus vanmiddag voor het laatste afgehaald kunnen worden.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Smale