Klacht: Pakketje nog steeds niet ontvangen.

sluisdom op 19 januari 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week gele kaartje gemist pakketje in brievenbus ontvangen. Ben sindsdien bezig om via DHL te achterhalen waar het is. Tevergeefs Vandaag gebeld naar Klantenservice waar pakketje is. Volgens klantenservice gaat pakketje morgen retour naar mijn werkgever waar pakketje vandaan komt. Ben hier dus niet blij mee. Ik had het pakketje gisteren en a.s. donderdag nodig. Nu is het te laat. Waarom wordt er niet op het kaartje vermeld, waar je het pakketje zelf kan gaan ophalen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik zelf mijn pakketje kan afhalen bij een ophaal locatie in de buurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat een vervelende situatie zeg! Ik kijk dit graag voor je na. Zou je me je het traceernummer willen sturen? Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 januari 2022 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Met vriendelijke groet,

Mick
DHL Parcel E-Care

sluisdom

Heeft op 19 januari 2022 om 10:21 geantwoord

Ik heb uw vraag gisteren WEL beantwoord. U vroeg om mijn tracenummer dat is 9RG5474VU. Ik kreeg wel steeds een melding dat er storing was mbt het emailen misschien dat u daarom mijn antwoord niet heeft ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door sluisdom