Klacht: Pakketje niet bezorgd

Enne op 16 januari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou vandaag worden bezorgd en dus ben ik de hele dag thuis gebleven om mijn pakket in ontvangst te nemen. Nu woon ik met 17 huisgenoten en niemand heeft de bel vandaag gehoord, ook ligt er geen briefje op de deurmat met dat ik de bezorger heb gemist en toch staat er bij de track en tracé van DHL dat ik de bezorger heb gemist?

Gewenste Oplossing:

Een uitleg waarom dit is gebeurd en mijn pakketje zo snel mogelijk bezorgd hebben, ik heb de inhoud namelijk dringend nodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 januari 2018 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er ondanks de 'niet thuis' melding geen bezorger aan de deur is geweest. Waarschijnlijk heeft hij dan een verkeerde melding gemaakt, dat is natuurlijk erg vervelend. Ik zie dat u de zending vandaag alsnog ontvangen heeft.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door