Klacht: Pakketje kwijt

op 24 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dinsdag 17 maar 2020 zou DHL een pakketje moeten hebben bezorgd.
Volgens de track and Trace code zou dit moeten zijn gebeurd op 17 maar 2020 om 13:56 uur.

Ik was op dat moment gewoon thuis aanwezig heb geen bel gehoord en niemand voor de deur zien staan.

Ik heb 2x telefonische contact met DHL gehad ze zeggen er helaas niks aan te kunnen doen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als DHL hier een oplossing voor vind.
Ik zou graag of mijn pakketje als nog willen ontvangen of het geld dat ik kwijt ben aan mijn bestelling terug willen ontvangen van DHL zelf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 maart 2020 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

U geeft aan dat ondanks het feit dat u thuis was en uw pakket als bezorgd op de track en trace staat, u het pakket niet heeft ontvangen. U geeft aan dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat zij aangeven dat wij hier helaas niks mee kunnen doen.

Wat ontzettend vervelend dat uw pakket niet bij u geleverd is. Helaas kan ik enkel bevestigen dat het onderzoek in dit geval opgestart moet worden via de verzender. De verzender van uw pakket heeft speciale ondersteuning binnen DHL en hun eigen contactpersoon, om deze reden kiest de verzender ervoor onderzoeken in eigen hand te houden en mogen wij dit niet opstarten vanuit de ontvanger.

Ik zou u dus aanraden dit te vermelden bij de verzender zodat zij voor u een onderzoek kunnen opstarten.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kayley
Webcare DHL Parcel

Heeft op 24 maart 2020 om 16:04 geantwoord

Ik kan moeilijk contact krijgen met de verzender omdat mijn bestelling van AliExpress Komt. de fout ligt niet bij de verzender maar bij jullie.
En het lijkt mij dat jullie eens contact moeten opnemen met de persoon die dit heeft bezorgd laat hij dit maar oplossen hij heeft niet vermeld waar het is.

Met vriendelijke groet,

Ridge

Reactie van de melder van de klacht R. van der Wal

2 weken geleden - Het product is terecht de klacht kan komen te vervallen

Alle klachten die gemeld zijn door R. van der Wal